• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Pentru a fi la curent cu toate meciurile oferite de catre site-ul nostru, adaugati-ne id-ul de YM impact_cu_fotbalul@yahoo.com
De azi ,18 August 2011 . www.impact cu fotbalul va prelua transmisiile doar sub forma de SopCast .
Pentru membrii mai vechi ai acestui Fan Club care s-au obisnuit cu surse Flash ,punem la dispozitie doua linck-uri cu playere Flash.
1. Pentru vizualizarea meciurilor online aveti nevoie de instalarea aplicatiei SopCast 2. Folositi Internet Explorer pentru a vizualiza meciurile online disponibile pe www.impact cu fotbalul dupa instalarea pluginului SopCast. 3. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Mozilla FireFox va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand 4. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Google Chrome va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand Daca nu aveti instalat Plugin-ul Sopcast il puteti descarca de aici : Dowloand Cerinte: Conexiunea minima necesara este de 512 kbps (recomandat 1,5 Mbps sau mai mult). Streaming-ul live se deschide automat cu SopCast Player ,in IE sau prin IE tab din Firefox sau Chrome.Pentru vizionare asteptati intre 10 - 60 secunde pana ce se initiaza conexiunea.Dupa instalarea pluginurilor faceti refresh la pagina sau inchideti si redeschideti browserul ! Pentru vizionare in Full Screen faceti dublu click pe player. Important : Dati click dreapta pe bara de sus de culoare galbena si selectati "Run ActiveX Control" pentru a permite rularea plugin-ului Tv in Internet Explorer .Exemplu : foto Va rog ca atunci cand meciurile de fotbal online nu au semnal sa ma anuntati pe chat si voi lua masurile, care tin de mine, pentru ca programul sa fie din nou online live.
Linck-uri utile

vineri, 21 mai 2010

Gino, preşedinte! De Ligă sau Federaţie! Iorgulescu dezvăluie de ce refuză Dinamo şi crapid!

Posted by alex On 12:39 No comments





Trimite si prietenilor tai aceasta stire:
Yahoo Messenger (pot fi selectati mai multi prieteni)


Numele lui Gino Iorgulescu a revenit brusc în actualitate. Ofertat de rapid şi Dinamo mai ales, fostul preşedinte al Naţionalului a cântărit atent şi a decis. A ales să răspundă prin intermediul nostru, într-un interviu despre el şi fotbal. Primul după o lungă perioadă în care a considerat că e mai bine să tacă.

Ţi-am promis că, atunci când o să am ceva de spus, o să o fac . Aş vrea să transmit un mesaj tuturor celor care m-au ofertat în ultima perioadă.

Click pentru a vizualiza continuarea articolului



Spuneţi ultima perioadă, au fost şi alte oferte despre care nu am scris?
De când m-am retras din fotbal, am avut constant contacte cu oameni din fotbal. Au fost mai multe echipe, dar nu are rost acum să mai vorbim despre asta. Nu stau să mă laud eu.

Păi ei vă tot laudă. Nu vă simţiţi flatat să fiţi căutat după atât timp de cel puţin două echipe mari ale campionatului?
Păi asta tot vreau să spun, dar nu mă laşi...

Prelungesc suspansul.
Trebuie să le mulţumesc şi celor de la Dinamo, şi celor de la rapid, dar şi clubului UTA pentru interesul arătat, dar consider că nu este momentul să revin în fotbalul românesc.

"S-a sărit şi se sare foarte mult calul"
Asta înseamnă că...
Înseamnă că voi continua să urmăresc fotbalul ca spectator, să mă bucur de ce văd şi să chibiţez cu prietenii în parc. La un rummy, la o discuţie. Cam asta voiam să vă spun.
Păi dacă tot am început să discutăm, normal ar fi să şi explicaţi de ce aţi decis asta.
Am vorbit şi voi mai vorbi cu oamenii care m-au căutat. Inclusiv despre asta.

Dar suporterii giuleşteni ori dinamovişti sunt interesaţi de ce refuzaţi. Vă sperie criza?
Criza? Ceea ce toată lumea din fotbalul românesc numeşte criză acum, era o stare de normalitate la Naţional în perioada în care eram eu acolo. Nu erau bani şi trebuia să găsesc soluţii şi cred că le-am găsit.

Nu mai aveţi entuziasm?
Nu e vorba de asta. Numai că nu vreau să mai aduc bani de acasă. Încă plătesc datoriile acumulate în perioada aceea. Şi acesta e doar un motiv.

Şi altul sau altele?
Nu mă simt reprezentat de ceea ce se întâmplă acum în fotbalul românesc. De felul cum se face managementul în acest domeniu. De toate discuţiile colaterale. S-a sărit şi se sare foarte mult calul. Nivelul discuţiilor, tonul lor. E prea mult şi nu mă văd acolo.

Vă temeţi de o confruntare televizată cu un Gigi Becali nervos? Nu i-aţi face faţă?
Nu e vorba numai de gigi becali. Cei mai mulţi sunt la fel. Am o familie, un copil de 16 ani, care înţelege tot ce e în jurul lui. A venit acum două zile să mă întrebe dacă mă duc la Dinamo, că a citit el că îmi dă Borcea ultimatumuri.

"E o recunoaştere, dar vine cam târziu această recunoaştere"
Totuşi, au existat negocieri cu Dinamo, nu?
E mult spus negocieri. Nu am discutat de salariu. Şi la rapid, şi la Dinamo am vorbit despre lot, program de antrenament, asigurarea bugetelor.

Şi nu v-au convins?
Să spunem că ideile pe care le am eu nu sunt aplicabile acum la cluburile din România.

Toate aceste discuţii nefinalizate pot fi interpretate ca o decizie a dumneavoastră de a nu mai reveni niciodată în fotbal?
Nu gândesc atât de categoric. Dacă fotbalul românesc va avea vreodată nevoie de mine ca manager, poate mă voi gândi să revin. La nivel de echipă, de club, din punctul meu de vedere am făcut cam tot ce se putea face. Pot fi acuzat de lipsă de modestie, ştiu... Repet, le mulţumesc celor care m-au ofertat. E o recunoaştere, chiar dacă unii au realizat cam târziu asta.

Din ce spuneţi, ne putem gândi că într-o zi aţi putea reveni ca preşedinte de Federaţie sau de Ligă?
Nu m-am gândit la o funcţie anume. Repet, dacă voi fi solicitat vreodată să ajut, poate o voi face.

Şi care ar fi prima măsură adoptată?
Aş face un cod al onoarei şi al bunelor maniere în fotbalul românesc. Să încetăm cu toată nebunia asta în primul rând şi apoi să ne apucăm să construim. Din punctul meu de vedere, cele mai mari probleme sunt la baza piramidei. Nu e în regulă ce se întâmplă acolo, la copii şi juniori. Uite, dacă vreodată voi avea suficient de mulţi bani sau dacă aş atrage investitori, e posibil să mă vedeţi la un centru din acesta de copii.

"Şi acum regret că nu l-am prins pe Zotta"
Revenind în timp, de ce v-aţi retras? Nu aţi regretat niciun moment decizia asta?
Ba da, am regretat că nu am luat-o mai devreme. Mai scuteam bani şi timp. M-am retras după ce prin Cotroceni începuseră să lipească pensionarii afişe pe stâlpi prin care îmi cereau să plec. Am hotărât să plec şi le-am zis că nu îmi doresc să am dreptate, dar că greu se vor descurca fără mine. Ştiu cât de mult am muncit şi câte am sacrificat pentru Naţional.

Nu aveţi nostalgia a ceea ce a fost atunci?
Ba o mai am, sincer să fiu, şi îmi pare rău de ce s-a întâmplat. A fost o perioadă frumoasă.

Conflictul dumneavoastră cu Constantin Zotta (foto dreapta), pe care l-aţi alergat pe teren, a rămas un gest extrem, nemaiîntâlnit până astăzi. S-au întâmplat multe de atunci în fotbalul românesc, arbitri arestaţi, scandaluri... Până şi Constantin Zotta s-a retras. Şi din arbitraj, şi din fotbal. Regretaţi?
Regret că nu l-am prins. În primul rând pentru faptul că, dacă l-aş fi ajuns atunci pe teren, m-aş fi retras mult mai devreme din fotbal! Despre restul nu mai vreau să vorbesc. Şi aşa am discutat mai mult decât voiam.

Mai sunt foarte multe lucruri de lămurit.
Să le lămurească oamenii care sunt acum în fotbal.

Fiind atât de curtat, e normal să ne intereseze ce spuneţi dumneavoastră. De exemplu, sunteţi preşedintele care a "inventat" antrenori precum Olăroiu, Zenga.
E meritul lor. Eu nu am făcut decât să îi sprijin în anumite momente, conştient fiind că pot face lucruri excelente în meseria asta. Cu mulţi dintre ei aş vrea să mai lucrez! Mulţumesc...

O singură întrebare. Ultima. De ce iau titlul echipele din provincie de trei ani încoace?
Pentru că oamenii de acolo investesc bani, pentru că e mai multă linişte, mai multă seriozitate. Ăsta e un semn bun pentru fotbalul românesc! Acum chiar că am vorbit destul.

Dacă aş reveni în fotbal, aş face un cod al onoarei şi al bunelor maniere
Gino Iorgulescu, fost preşedinte FC Naţional

Regret că nu l-am prins atunci pe Zotta, pentru că m-aş fi retras mult mai devreme din fotbal
Gino Iorgulescu, fost preşedinte FC Naţional
I-a vândut echipa FC Naţional lui Constantin Iacov
Gino Iorgulescu a reuşit să facă din FC Naţional o echipă cu adevărat de temut în prima ligă. Cu jucători mai mult sau mai puţin cunoscuţi, Iorgulescu i-a dus pe "bancari" aproape de cucerirea titlului de două ori (1996/1997 şi 2001/2002), dar echipa a terminat până la urmă pe locul 2. Totuşi, la finele anului 2005 a vândut FC Naţional omului de afaceri Constantin Iacov. După aproximativ un an însă, Gino Iorgulescu a fost prins într-un scandal de evaziune fiscală în cazul trans ferurilor lui Gabriel Caramarin, Gigel Coman, Gabriel Cânu, Adrian Olah şi Jonathan McKain la Politehnica Timişoara, iar anumite voci au spus că retragerea sa din fotbal a fost influenţată de acea afacere.
sursa : prosport.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza

 
www.impact cu fotbalul nu gazduieste si nu emite nici un stream live pe internet ! Acest site este doar o interfata, un motor de cautare ce indexeaza link-uri publice aflate in circulatie libera pe internet. Acest site este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe site sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui site si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Comentariile aiurea pot fi sterse fara preaviz. Disclaimer This site does not host, archive, store any videos on our web page. All links embedded in this site (impact-cu-fotbalul.blogspot.com) are found freely available around the web, just index what is publically available (so do all other search engines for that matter) We make no gaurantees or promises in our service and take no liability for our users actions. We are not affiliated nor claim to be affiliated with any of the owners of videos/streams played on our site. All content is copyright of their respective owners. This site contains several links to third-party sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com provides these links as a convenience and does not endorse the companies or contents of any such sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com has no control over, is not responsible for, and makes no representation and warranty and disclaims all liability with respect to, any such site, any content on any such site or any such site's privacy practices. Use such sites at your own risk. If you make use of this site you agree to respect the rights of the content owners. If not you should leave this site.