• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Pentru a fi la curent cu toate meciurile oferite de catre site-ul nostru, adaugati-ne id-ul de YM impact_cu_fotbalul@yahoo.com
De azi ,18 August 2011 . www.impact cu fotbalul va prelua transmisiile doar sub forma de SopCast .
Pentru membrii mai vechi ai acestui Fan Club care s-au obisnuit cu surse Flash ,punem la dispozitie doua linck-uri cu playere Flash.
1. Pentru vizualizarea meciurilor online aveti nevoie de instalarea aplicatiei SopCast 2. Folositi Internet Explorer pentru a vizualiza meciurile online disponibile pe www.impact cu fotbalul dupa instalarea pluginului SopCast. 3. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Mozilla FireFox va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand 4. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Google Chrome va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand Daca nu aveti instalat Plugin-ul Sopcast il puteti descarca de aici : Dowloand Cerinte: Conexiunea minima necesara este de 512 kbps (recomandat 1,5 Mbps sau mai mult). Streaming-ul live se deschide automat cu SopCast Player ,in IE sau prin IE tab din Firefox sau Chrome.Pentru vizionare asteptati intre 10 - 60 secunde pana ce se initiaza conexiunea.Dupa instalarea pluginurilor faceti refresh la pagina sau inchideti si redeschideti browserul ! Pentru vizionare in Full Screen faceti dublu click pe player. Important : Dati click dreapta pe bara de sus de culoare galbena si selectati "Run ActiveX Control" pentru a permite rularea plugin-ului Tv in Internet Explorer .Exemplu : foto Va rog ca atunci cand meciurile de fotbal online nu au semnal sa ma anuntati pe chat si voi lua masurile, care tin de mine, pentru ca programul sa fie din nou online live.
Linck-uri utile

miercuri, 19 mai 2010

Golgeterul lui Dinamo şi al campionatului, Andrei Cristea - Interviu - Video

Posted by alex On 21:43 1 comment

Golgeterul lui  Dinamo şi al  campionatului , Andrei Cristea - Interviu ( 2010.05.19 ) - 
prima parte  Video

Click pentru a vizualiza continuarea materialelor video 















Golgeterul(Getter)lui  Dinamo şi al campionatului, Andrei Cristea -

Video -  Interviu( 2010.05.19 ) -2


















Golgeterul(Getter)lui Dinamo şi al

 campionatului, Andrei Cristea - 

Video - Interviu( 2010.05.19 ) -3










Golgeterul(Getter)lui Dinamo şi al 

campionatului, Andrei Cristea - 

Video - Interviu( 2010.05.19 ) - 4







Golgeterul(Getter)lui Dinamo şi al 

campionatului, Andrei Cristea 

Video - Interviu( 2010.05.19 ) -5





Golgeterul lui Dinamo şi al campionatului,  Andrei Cristea , a vorbit la Fanatik Show pe Digisport despre sezonul pe care l-a avut în  Stefan cel Mare , despre ce a împiedicat-o pe  Dinamo  să obţină mai mult şi despre obiectivele sale pentru sezonul viitor.


despre sezonul lui  Dinamo ... E clar că nu e un loc pentru  Dinamo , am încercat, am trecut peste foarte multe dificultăţi, dar merităm să jucăm după un an atît de greu în cupele europene . Îmi doresc foarte mult, depinde şi de punctele de la TAS. Sîntem dezamăgiţi de acest sezon şi ne dorim ca următorul să fie mai bun. poate mă aşteptam pentru că ştiu ce se întîmplă la  Dinamo  şi mă pot gîndi la aşa ceva. Poate că nu pentru că  Dinamo  te obligă să iei  trofee .Dinamo a demonstrat în retur că avea forţă să se bată la titlu, dar nu am avut continuitate, linişte şi asta s-a simţit. Dacă nu am prinde  Europa  ar fi dezastru.

despre performanţele sale...  Golurile  mele sînt meritul colegilor, e clar că nu am  jucat  singur. Pentru mine e un un motiv de satisfacţie pentru că să înscrii  16 goluri  în situaţia care a fost la  Dinamo  nu a fost uşor. Cînd văd ce jucători au fost golgeteri, fotbalişti adevăraţi, mă onorează şi îmi va da încredere toată cariera. Mi-a prins bine revenirea lui  Cornel Talnar  , noi am înscris 31 de  goluri  în acest retur.

despre momentele cheie ale anului... Cred că un moment foarte important a fost egalul de la  Cluj  . Dacă am fi cîştigat, ar fi stat lucrurile cu totul altfel. Ne băteam la titlu. Am avut în mînă   meciul şi puteam să cîştigăm. Dacă eram la fel de concentraţi şi de uniţi nici o problemă nu putea să ne împiedice să ne batem la titlu.

despre fuga colegilor săi din cantonament... N'Doye a greşit, toată lumea ştie, el a fost trimis acasă şi nu mai era motiv să plecăm. Eu nu am plecat pentru că aşa am crezut. El a fost pedepsit într-o oarecare măsură.

despre prezenţa redusă a  fanilor  pe stadion... Niciodată nu te simţi   fotbalist cu 1.000 de oameni în tribuna  . Cînd am cîştigat mai multe meciuri legate am avut mulţi spectatori. Cînd nu am mai avut rezultate aşa bune nu au mai venit. E o mare problemă joci acasă cu aşa puţini oameni, nu pui presiune pe adversar, e greu pentru orice fotbalist să te baţi la cupele europene. Dar explicaţia este şi în rezultatele. Dinamo  în acest retur am avut totuşi cel mai bun atac, dar nu am avut rezultatele dorite. Orice echipă intră pe stadionul lui Cfr are impresia că joacă în cupele europene. E de admirat ce se întîmplă acolo.

despre obiectivele echipei... Cred că putem redeveni o echipă mare, care să se bată la titlu. În acest an nu am dat încredere că ne-am lupta pentru  campionat  . Doar în retur, dar nu am avut cotinuitate. Asta e clar pentru toată lumea, nu trebuie să ne ferim.

despre obiectivele sale... Mereu mi-am dorit să progresez şi să ajung să joc la un nivel mai ridicat. Asta depinde de conducere, de club. Îmi place Spania, Italia, Germania. Să joci cu stadionul plin, ca în Germania, unde au media cea mai ridicată de spectatori. Visez şi la naţională, mă gîndesc, îmi doresc cît mai mult. Între a fi campion cu Dinamo anul viitor şi a juca în străinătate, le-aş alege pe ambele.

despre golurile sale preferate... Mi-a plăcut golul meu cu Unirea din tur, cînd ei jucau în grupele Ligii, şi cel cu Rapidul. Ştiam că Bornescu stă puţin ieşit, singura variantă era să dau peste el. Dacă trăgeam în forţă şutam în blocajul lui Fernandes. Să remarcăm şi pasa lui Adrian Cristea, care e un jucător foarte bun, timingul a fost perfect.

despre unde se simte cel mai bine pe teren... Cel mai mult îmi place să joc atacant în sistemul 4-4-2 şi chiar în 4-3-3.

despre preferinţele sale... Jucătorul meu preferat este Eto'o, îmi place foarte mult. Ca antrenor, îmi place Mourinho, The Special One. Nu ştiu dacă e cel mai bun, dar e clar că e cel mai special.
sursa text : dinamovisti.ro
sursa video : http://impact-cu-fotbalul.blogspot.com/

1 comentarii:

Cel mai bun fotbalist de la Dinamo ,sper sa nu-l praduiasca clanul in frunte cu borcea . E greu de crezut ca nu o sa-l dea.

Trimiteți un comentariu

Comenteaza

 
www.impact cu fotbalul nu gazduieste si nu emite nici un stream live pe internet ! Acest site este doar o interfata, un motor de cautare ce indexeaza link-uri publice aflate in circulatie libera pe internet. Acest site este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe site sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui site si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Comentariile aiurea pot fi sterse fara preaviz. Disclaimer This site does not host, archive, store any videos on our web page. All links embedded in this site (impact-cu-fotbalul.blogspot.com) are found freely available around the web, just index what is publically available (so do all other search engines for that matter) We make no gaurantees or promises in our service and take no liability for our users actions. We are not affiliated nor claim to be affiliated with any of the owners of videos/streams played on our site. All content is copyright of their respective owners. This site contains several links to third-party sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com provides these links as a convenience and does not endorse the companies or contents of any such sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com has no control over, is not responsible for, and makes no representation and warranty and disclaims all liability with respect to, any such site, any content on any such site or any such site's privacy practices. Use such sites at your own risk. If you make use of this site you agree to respect the rights of the content owners. If not you should leave this site.