• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Pentru a fi la curent cu toate meciurile oferite de catre site-ul nostru, adaugati-ne id-ul de YM impact_cu_fotbalul@yahoo.com
De azi ,18 August 2011 . www.impact cu fotbalul va prelua transmisiile doar sub forma de SopCast .
Pentru membrii mai vechi ai acestui Fan Club care s-au obisnuit cu surse Flash ,punem la dispozitie doua linck-uri cu playere Flash.
1. Pentru vizualizarea meciurilor online aveti nevoie de instalarea aplicatiei SopCast 2. Folositi Internet Explorer pentru a vizualiza meciurile online disponibile pe www.impact cu fotbalul dupa instalarea pluginului SopCast. 3. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Mozilla FireFox va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand 4. Daca doriti sa vizualizati meciurile de fotbal online cu Google Chrome va trebui sa instalati urmatorul plugin Dowloand Daca nu aveti instalat Plugin-ul Sopcast il puteti descarca de aici : Dowloand Cerinte: Conexiunea minima necesara este de 512 kbps (recomandat 1,5 Mbps sau mai mult). Streaming-ul live se deschide automat cu SopCast Player ,in IE sau prin IE tab din Firefox sau Chrome.Pentru vizionare asteptati intre 10 - 60 secunde pana ce se initiaza conexiunea.Dupa instalarea pluginurilor faceti refresh la pagina sau inchideti si redeschideti browserul ! Pentru vizionare in Full Screen faceti dublu click pe player. Important : Dati click dreapta pe bara de sus de culoare galbena si selectati "Run ActiveX Control" pentru a permite rularea plugin-ului Tv in Internet Explorer .Exemplu : foto Va rog ca atunci cand meciurile de fotbal online nu au semnal sa ma anuntati pe chat si voi lua masurile, care tin de mine, pentru ca programul sa fie din nou online live.
Linck-uri utile

joi, 2 iunie 2011

INTERVIU A plecat de la Dinamo şi a dat cărţile pe faţă! Jucătorul care a fost înjurat de Turcu îi face PRAF pe stelişti!

Posted by vasy On 14:54 No comments

De marţi, Emilian Dolha s-a despărţit oficial de Dinamo. După multe insistenţe, a acceptat să ofere un interviu pentru Pro Sport. În premieră, "Ema" a comentat episodul de anul trecut, în care a fost înjurat de Turcu, a discutat despre nedreptăţile care i s-au făcut la Dinamo, dar şi despre greşelile sale.

Ema, de ce nu ai mai prelungit contractul cu Dinamo?
Eu m-am înţeles cu domnul Badea în două minute. Am acasă contractul, însă am avut o doleanţă: să primesc salariile pe noiembrie şi decembrie. Mi s-a spus să facem o reeşalonare pentru martie, aprilie şi mai. Pentru şefi fotbalul e o afacere, pentru mine e altceva.

Da, dar de atunci nu ai mai jucat în niciun meci...
E problema antrenorului cum face echipa. Eu îi mulţumesc domnului Andone pentru că mi-a dat ocazia să apăr în 17 meciuri în ultimul an de contract. Ce pot să spun însă este că în România nu contează cum te pregăteşti sau cum munceşti!

Să înţeleg că şi tu eşti o victimă a proiectului "New Dinamo"?
Întinerirea e un demers ok, însă consider că sunt jucători la Dinamo care au ce învăţa de la un Dolha, un Mărgăritescu, un Cătălin Munteanu sau un Dănciulescu. După meciul cu Braşov, când m-am accidentat, m-am simţit exclus. Atunci, antrenorul cu portarii mi-a spus că trebuie să merg la echipa a doua. Aş fi avut alte pretenţii de la un om alături de care lucrez peste 80% din timp. Aş fi vrut să-mi spună "eşti slab", "eşti scund", "eşti gras", orice! E greu însă pentru un antrenor în România să aibă coloană vertebrală!

Nu ai vorbit niciodată despre episodul de la Urziceni, atunci când Vasile Turcu te-a înjurat în direct la televizor. Ce ai simţit în acel moment?
O parte din mine a murit. Mi-am dat seama că în fotbalul românesc cuvinte ca "demnitate", "onoare", "omenie", "echilibru" există doar pentru Dex.

Te-a sunat vreodată domnul Turcu să-şi ceară scuze?
Nu. Şi nu cred că avea de ce să o facă. Dacă ar fi trebuit să sune pe cineva, atunci persoana aia era mama mea. Eu am înţeles atunci ce era de înţeles, mama nu cred însă că a putut să o facă.

"L-am nenorocit pe Ţălnar"

Multă lume a spus că Dinamo putea lua titlul atunci fără greşelile tale de la Cluj. Colegii tăi, suporterii, presa lăudau jocul echipei lui Ţălnar...
Stai! Eu vreau să îi cer scuze domnului Ţălnar. Aşa cum spunea şi el: "Spionule, m-ai nenorocit!". Chiar l-am nenorocit! Este singurul antrenor căruia îi cer scuze. Însă nu cred că aşa am pierdut noi titlul, ci la egalurile de acasă cu echipele mici.

Practic, după episodul Urziceni, tu ai evitat să mai interacţionezi cu o parte a conducerii. Îmi aduc aminte că la un meci în care erai accidentat ai mers în peluză. De ce?
Ce să caut în oficială? De atunci eu nu am mai vorbit niciodată nici cu domnul Turcu, nici cu domnul Borcea. La finala de la Braşov am stat printre suporteri, am fost ultras (râde). Am cântat, am încurajat echipa de la tribună. Uite, am în geantă biletul… sectorul N, locul 13, rândul 15.

Totuşi, în trecut ai primit cadou un ceas destul de valoros de la Cristi Borcea. Îl mai ai?
Nu! Nu mă întreba ce am făcut cu el. Îţi pot spune doar că nu l-am vândut.

Să revenim la finală. A trecut supărarea?
Nu e aşa uşor. La final am rămas surprins, cu un gust amar de felul în care s-au exteriorizat cei de la Steaua.

"Mă aşteptam ca Dodel sau Surdu să râdă de Torje"

Te referi la scandarea cu "plânge Torje"?
Da! Şi la asta, şi la faza cu Bărboianu... E o atitudine limitată, frustrată. Mă aşteptam la aşa ceva de la unul ca "Dodel" Tănase sau Surdu, dar de la Nicu Dică sau Bănel… Ei au ştaif de campioni. Nicoliţă i-a pus-o în vinclu lui Zapata la Iaşi, nu mai spun de episodul de pe "Bernabeu". Ar fi trebuit să înţeleagă ce i s-a întâmplat lui Bărboianu, nu să râdă de el.

Să vorbim de viitor. Ce urmează pentru tine la 31 de ani?
Îţi răspund cum i-am răspuns unui antrenor de la Dinamo care mi-a spus că nu are ce să mai facă cu mine pentru că sunt bătrân: "Cum sunt eu aşa, bătrân, o să apăr până la 40 de ani, aşa cum a făcut-o Costel Câmpeanu «Burebista»".

Ai accepta o ofertă de la Rapid sau Steaua?
Niciodată! Pentru mine a fost o mare onoare să îmbrac tricoul lui Dinamo. Îţi răspund cu acel cântec din PCH: «M-am născut şi am să mor câine». Cu toate că nu o se neg niciodată perioada din Giuleşti. E munca mea. Nu şi-a negat el Petre Ţuţea trecutul legionar, nu o să-mi neg eu acum trecutul.

Îţi menţii declaraţia şi dacă îţi aduc aminte că ai de primit 107.000 de euro de la Dinamo?
De unde ştii tu de suma asta? Eu ştiu că am de luat multe cutii de Red Bull de la Fane Bărboianu, Grigore, Vlăduţ... Pariuri neonorate... Fac apel pe această cale la aceşti băieţi să-şi onoreze datoriile ( râde). Nu am făcut socoteala la bani, ştiu că din octombrie nu am mai primit nimic. O să depun şi memoriu...

"Le mulţumesc domnilor Rednic, Bratu, Ţălnar, Andone, Mihăescu, Orac, Bonetti, Bozzini şi în mod special lui Niţu şi Ciobotariu pentru că au avut răbdare cu mine şi m-au antrenat. Dacă am uitat pe cineva, îi rog să mă ierte ", Emilian Dolha, portar

"Portarul meu preferat din Liga I este Brăneţ de la Oţelul. Nu este nicio ironie, îl respect pentru că are puterea să stea rezervă la Oţelul", Emilian Dolha, portar

sursa:www.prosport.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza

 
www.impact cu fotbalul nu gazduieste si nu emite nici un stream live pe internet ! Acest site este doar o interfata, un motor de cautare ce indexeaza link-uri publice aflate in circulatie libera pe internet. Acest site este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe site sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui site si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Comentariile aiurea pot fi sterse fara preaviz. Disclaimer This site does not host, archive, store any videos on our web page. All links embedded in this site (impact-cu-fotbalul.blogspot.com) are found freely available around the web, just index what is publically available (so do all other search engines for that matter) We make no gaurantees or promises in our service and take no liability for our users actions. We are not affiliated nor claim to be affiliated with any of the owners of videos/streams played on our site. All content is copyright of their respective owners. This site contains several links to third-party sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com provides these links as a convenience and does not endorse the companies or contents of any such sites. impact-cu-fotbalul.blogspot.com has no control over, is not responsible for, and makes no representation and warranty and disclaims all liability with respect to, any such site, any content on any such site or any such site's privacy practices. Use such sites at your own risk. If you make use of this site you agree to respect the rights of the content owners. If not you should leave this site.